fredag 15 april 2011

Tänder!

Ja idag har det inte hänt många knop här hemma...

Började dagen med att Meia kom halv sju vilket jag inte tyckte var det bästa så det fick bli lite mys i sängen, vilket resulterade i att vi somnade om en liten stund. Sen fick jag skjutsa iväg Meia till dagis för hon skulle gå på påskfest:) Hade en jätte söt påsk kärring här idag men hon och Colin ska få vara mer påsk kärringar nästa vecka tänkte jag. Då ska jag ta lite kort också:)

Sen har vi inte gjort så mycket idag har jag mest mått dåligt i hela magen och speciellt den nedrans förkylningen..
Inget skoj å ha ont man blir ju så trött av att ha smärta också.
Jag hoppas att Colin blir friskare och mer sugen på mat snart. Blir inget jobb nu i två dagar i alla fall, vi måste bli friska allihop. Colin han har så ont i sina tänder så han vill inte äta för att det gör ont. Två stora kind tänder bråkar med han i överkäken och en stor kind tand i underkäken den har inte brutit igenom än men det är verkligen jätte svullet.

Nu i kvällen så har jag scrappat ett dop kort till lilla Isabella som döps på lördag. Jag blev nöjd faktiskt, första gången jag gör ett sånt kort.

kram kram

2 kommentarer :

  1. Sååå mysigt med Påskabarn ♥....
    Ser fram emot foto på Faermors sötisar!
    Va' roligt att du scrappat ditt 1:a kort,säkert jättesött :)

    Ha det såå gôtt & krya - På - Er - Kraaaaaaam

    SvaraRadera