måndag 18 april 2011

Jobb!

Jaa vi e fortfarande sjuka här.. förkylda och eländiga. Meia hade 39,3 i feber förut.
Men vi får hoppas att det gått över tills i morgon.
Det ska ju vara fint väder nu hela veckan har jag hört så då måste vi ju bara vara ute.

Har jobbat i natt inte sovit nått efter så nu e jag redigt trötter men men ska kika på gårdagens big brother snart å bara mysa. har fått hålla igång hela dagen så jag inte skulle somna:)

Har rivit våra fula ute plats eller ja bara staketet själva golvet e ju kvar än så länge. Men det ska bli ett annat där tids nog oxå.

Har tagit en kvälls promenad med syrran å jenny oxå det var gör skönt ute fast som sagt e trött har precis tagit mig en dusch, nu soff läge:)

Kram kram

3 kommentarer :

  1. Nååå,stackars Farmor tjejj,hoppas hon piggnar på sig &...Ha dé så gôtt i soffan,ZzzZZz så skönt sen /Kram

    SvaraRadera
  2. Usch krya på er! Om du gillar kaffe bör du kika in på min matblogg där jag har en tävling för er som gillar kaffe, men skynda för tävlingen avslutas imorgon kväll =)

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att ni är sjuka så mycke=(

    SvaraRadera