söndag 18 mars 2012

Prover!

Jag har inte orkat blogga nu men ville ändå skriva att proverna vi tog på lille man kommer vi få svar på i veckan som kommer..
å jag som trodde att min lilla kille skulle skrika.. schi fick jag.. han sa inte ett ord lille colin.. så duktig och jag var så stolt över honom , vi åkte till leksaksaffären men de hade stängt öppnade först kl tolv så vi tog en annan mysig butik i tibro som heter förr och nu.. http://www.facebook.com/pages/F%C3%B6rr-Nu/107462652609439 en liten länk.. hoppas det fungerar:)

dom  har mycket fint mest inrednings detaljer men oxå lite fina saker till barnen.. Colin fick där ett mun spel eftersom han varit så duktig då han tog prover.. det här mun spelet var väldigt roligt:) när han kom på hur man gjorde för det skulle låta.. vilket han gjorde väldigt snabbt..

nu i helgen har vi inte gjort nått speciellt mest grejat å fixat lite.. både med tvätt, städ och annat plock..

Våran lille cooling innan han skulle till söndagskolan:)

ha det gött kramiss

2 kommentarer :

  1. Hihi Han är så go & cool kille lille Colin/Puss från Farmor
    Håller tummarna för provsvaren....

    SvaraRadera