lördag 24 mars 2012

fylla år...

Jaa min födelsedag gick i PUMAS tecken:) hihi..
Hade en helt underbar dag..
Först lunchade jag med Svägerska och Svärmor..
Jag fick en jätte fin grön skål av min underbara svägerska:) tusen tack den e så fin..
ska allt lägga påsk godis där i har jag tänkt mig nu:)
Sen blev det lite jobb och på kvällen fick jag super god mat som älsklingen lagat..
och så fick jag lite mer presenter.. En jätte snygg Puma tröja rosa, och ett par gråa mys byxor puma såklart och även en gör go parfym oxå denna puma.. hihi..

igår blev det jobb och efter det blev det att fira mig lite hemma hos mamma..
Jag fick en spade utav mamma och pappa vilket jag önskat länge nu.. och en grep utav mormor och morfar.. jag får ju jämt låna såna saker då jag gillar att greja i min trädgård när det hinns med... och nu kan jag göra detta utan att behöva låna allt jämt:)

Nu idag har vi ätit en go frukost och sen bar det i väg på promenad med barnen Colin i vagnen och Meia på spring cykel.. vi skulle köpa en present för vi ska på kalas i morgon så vi tog promenaden till leksaks affären..
sen ner till mamma och pappa en sväng.. lämnade barnen där en liten stund för att cykla till jobbet och arbeta en stund..

efter det har vi varit ute i trädgården med MINA egna saker så nu har jag tagit upp mina hemska fula sticksiga   rosen buskar.. tycker inte om dom.. och dom bara spretade.. jag fick dock lite för mycket hjälp av våran lille son så vart lite irriterad en stund på han fast dom va ändå duktiga båda två..

hade gött.. kramen

1 kommentar :

  1. Jaaa & sååå mysigt det var på din födelsedag Em & gott :)
    /Kram pårej!

    SvaraRadera