torsdag 8 mars 2012

HJO!

Ja idag har jag varit i hjo. lunchat med svägerska och svärmor..
vi har haft väldigt roligt goa skratt och mycket prat blev det:)
så skoj att jag fick vara med:)
Vi har oxå gott väldigt långt.. Då menar jag väldigt långt.. det känns i benen nu när det e kvällen efter den långa promenaden och jobb på det:)
men som sagt väldigt roligt har vi haft det..

i morgon ska jag försöka vakna i tid så jag kan ringa VC om våran lille prins.
Han har nog ont i sin lilla mage när han fiser så som han gör..
man tror han bajsar men han fiser bara.. stackarn..

ha det gött kram

2 kommentarer :

  1. Jaaa,det var verkligen så roligt,gott & trevligt..
    Klart du får vara med oss :)
    Håller tummarna för lillprinsens mage/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen super roligt och mysigt igår! Värmer verkligen att få ha så roligt sällskap och att få prata om allt från himmel och gjord gör en gott!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera