torsdag 15 mars 2012

Läkar besök

Ja igår va vi hos bvc pga Colins små ögon.. stackars..
han fick pencilinsalva att droppa i ögonen så nu hoppas vi att det ska bli bra snarast..
Jag pratade oxå om hans stackars mage så idag fick vi träffa en läkare..
Som berättade att det finns lite olika saker som små barn kan ha..
I morgon ska vi ner och ta massa prover.. e lite rätt för hur det ska gå.. kommer få tvångs hålla min lilla kille dom sa att dom troligtvis får ta i armen eftersom dom ska testa många olika saker.. annars blir det så många stick i fingrarna.. men får hoppas det går bra jag ska ge han godis å sånt minsann:) stackarn kommer göra så ont i mig det vet jag..
Men bra att dom lyssnar på oss nu..
om dom inte hittar något på proverna så ska vi få komma till barn medicin..
och vi ska oxå få prata och diskutera med en dietist..
idag har han inte ätit så bra heller det va typ tredjedagen nu så vi får väl se vart detta slutar..

Jag har oxå blivit väldigt rädd idag vilket Meia oxå blev då hon klämde lilla Oliver i dörren.. hela två gånger ganska hårt för hon förstod inte varför det inte gick att stänga det kopplade liksom inte.. stackars Oliver skrek så högt så jag blev såå himla arg på meia som förstås redan blivit rädd när han skrek och förstod att det va hon som gjorde honom illa..
jag har klämt och känd igen honom ganska ordentligt men han säger ingenting å busar å leker med messi gör han oxå men ska ändå hålla koll på honom såklart..
Meia lugnade sig oxå sen när hon satt och myste med mig och Oliver fick bli ompysslad av oss båda så hon förstod att inget skett med han..

hade gött.. kram kram

1 kommentar :

  1. Naw,stackars lille Colin :( Håller tummarna!
    Men vilken tur att det gick bra med Oliver,detta är ju faktiskt lätt hänt de är ju snabba de små liven/Ha det så gott Kram Kram

    SvaraRadera