söndag 11 mars 2012

mysig dag!

sov inte mycke natten tills idag, lilleman hade troligtvis ont någon stans.. jag antar att det var magen eftersom han fes mycket plus att han hade ögon inflamation i ena ögat.. han var super trött men somnade å vaknade lika fort igen.. så han somnade runt ett halv två i våran säng.. mysigt fast synd om honom ändå man har ju inte det bästa humöret när man kämpat så i flera timmar.. men jag höll modet uppe ändå.. gossade mest med han.. vad skulle jag annars göra??

Idag valde Meia att inte åka till söndagskolan.. Hennes val och jag tvingar ingen hon ville heldre vara hemma med mamma sa hon.. och så fick det bli.. jag och meia åt frukost och lilleman fick sova ut.. sen blev det lite städ och tvätt.. efter det blev det en promenad med Malin, Lucas och Victor.. meia å lucas cyklade och vi andra gick eller satt i vagn.. barnen var mycket nöjda med våran tur..
sen stannade dom här en stund och lekte och åt kålsoppa... mums efter rätten blev polka glass.. mums..

nu ska vi bara ha en mysig kväll och vi tittar på filmen som går på tv.. får se om vi ser klart den blir nog i alla fall big brother efter i så fall..

i morgon blir det vetrinären med lille Oliver som ska få sin andra vaccination..

ha det gött kram kram

2 kommentarer :

  1. Låter som en toppen dag, men synd om lillkillen. Hoppas att det snart ger med sig så han mår bra!
    Mysig söndag kväll på er!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Näe,stackars lille Colin...hoppas han mår bättre & ni får ZzzZZzz...Bra att Meia fick vara med mamma då idag :)
    /Kram på er!

    Hoppas allt går bra hos veterinären med Oliver!

    SvaraRadera