onsdag 21 mars 2012

Föedelsedag!

Imorrn e ingen vanlig dag för imorrn e det min födelsedag HURRA HURRA HURRA!!


ja i morgon blir man väl en gammal kärring då:) hihi ne så illa e det väl inte..
men senil har jag nog börjat bli på senare dagar jag glömmer verkligen bort hur gammal jag blir.. hihi..
men men jag kommer aldrig bli äldre än 22.. hihi..
okej jag kan fylla 24 men inte mer sen...

i morgon bjuder dagen på en lunch med svärmor och svägerskan i HJO ska bli så skojsigt..
och oftast e det ju go man oxå..

jag väntar på svar ifrån VC på Colins provsvar oxå hoppas dom ringer i morgon men vi får väl se.. nän gång ringer dom ju i alla fall:)

ha det gött kanske skriver nått inlägg i morgon..

p.s e så jävla trött på att folk lägger sig i andras liv hela tiden.. har dom inget bättre för sig??
lev erat liv å njut av det istället för å gnälla på andras tänk på det... blir så ledsen när jag ser att alla ska klanka ner på andra som dom inte känner..

hoppas ni alla tänker på detta.. det finns så mycke kärlek man kan ge till varandra istället..
puss å kram

2 kommentarer :

  1. Wiiihihi...Jaaa Idag är det ingen vanlig dag för...
    Idag är det Din födelsedag...
    Många ***GrattisKramar*** från oss & vi ses ju strax hihi!
    Såg mailet mé & klart Crille ska följa med - bara roligt -

    Håller våra tummar för Colins provsavar såklart!

    Mmm...Håller verkligen med dig i detta att "lägga sig i"
    Att inte folk lever sitt liv istället,det går ju inte i repris!

    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Har ni fått några svar på Colins prover?

    SvaraRadera