söndag 2 maj 2010

nytta


Idag har jag gjort massor med nytta...
jag har rensat alla rabatter och alla stup ränner:)
det gick bra fast jag är höjd rädd... sen har mamma och pappa hjälpt mig så att det blev en rabatt där häcken är satt... så fint det blev...

Igår grejade vi med häcken och så spacklade jag en bit i Colins rum nu känns det som vi kommer någon stans med allt i alla fall...

Meia fick en trehjuling i för tidig 2 års present idag ååå så skoj hon hade... hon når inte ner till pedalerna men cykel hjälmen skulle vara på hela tiden och hon sätter sig på cykeln och tycker att man ska putta på.. men hon vet hur man gör min lilla sessa för hon försöker trampa så gott hon kan och når:) såå söt hon är

Medan vi grejade i rabatter mm så satt Meia och grävde och lekte med maskar usch vad äckligt gillar verkligen inte maskar.. men hon satt och drog i dom så dom blev hur långa som helst.. kunde inte låta bli att skratta... hehe..

Colin han har sovit mest hela dagen ute i sin vagn så nöjd så.. fast är ändå jätte trött nu till kvällen och somnade kl tio... hoppas han sover gott hela natten fram till sex som han gjort nu flera dagar.. skööönt..

vill bara säga tusen tack för all hjälp jag fått med min trädgård mm av mamma och pappa

1 kommentar :

  1. Va duktigt :)
    Härligt att Farmors sessa fått Trehjuling,förstår att det var poppis ♥....
    Så rosig & söt hon är på kortet!

    Puss & Kram från Farmor & Micke

    SvaraRadera