tisdag 27 april 2010

Tur

usch vad dåligt man kan må av pengar.. varför har man kommit på detta med pengar ställer ju till allt..
har man inga så blir man helt knekt..

fast å andra sidan så tänker man på att man är rik på annat sätt.. När man fått sååå fina barn..
det är tur man har dom små liven.. finns inget i världen som skulle vara bättre än sina egna barn...

Idag har jag varit på möte på jobbet låter lovande att det ska bli en fast anställning.. låter skoj de..

Colin han har badat nu och ätit bröstmjölk ur flaska skulle kolla om han tog flaska det gjorde han direkt såå duktig kille så nu vet jag att pappa kan ta hand om han om jag vill jobba lite.. känns lite skönt eftersom jag saknar jobbet endel..

Meia fick leka hos mormor medan jag var på möte.. hon hade de skoj och ätit massor med mat.. men nu till kvällen var hon nog för trött för att äta ville inte ha sin välling.. somnade utan.. hoppas hon inte ligger och e hungrig under natten bara..

1 kommentar :

  1. Ja,detta med Pengar är inte alltid så lätt,tyvärr!
    Jaa,men...Det var väl ett Glädjebesked...Fast Anställning..**Grattis**
    Roligt för Meia att leka hos Mormor & så redih Colin är som tar flaskan,det kan ju vara lite si & så med det...

    Ha det så gott nu & ge sötisarna *Puss & Kram* från Farmor!

    SvaraRadera