onsdag 21 april 2010

dagen med mera:)

Har rivit tapet idag i Colins rum nästan klar med detta sen e de bara till att måla innan jag spacklar för att de vad som släpper mer, slipa och sedan måla på "riktigt"..
Gud va kul det är att greja själv å få ordning som man vill...

Colin har blivit en stor kille nu han kan vända sig från mage till rygg.. säger pappa jag har tyvärr missat detta.. men får nog se detta snart..

Säger bara ta vara på barnen, skäll inte för mycket på dom de går alldeles för fort.. snart e dom vuxna och flyttar hemifrån.. usch.. vill inte men en dag händer det..
Ta vara på tiden när de är små och glöm inte bort alla de lyckliga stunderna och de roliga uttrycken de säger och gör...

Idag har lillan varit på dagis och jag har lekt med syrran å hennes son och jenny:)
var skoj vi gick till bimz dom hade utförsäljning av alla kläder... men oj oj oj vad mycke folk gick inte hitta nått...

Gick till vic där jag köpte ett par solglasögon åt lill tjejjan..
Och sen färg till mitt hår.. blev snyggt men ska färga en gång till för vill ha mörkare:P

I morgon ska vi på utvecklings samtal på dagis undra hur det går till... hmmm
spännande:P
går säkert jätte bra

5 kommentarer :

  1. Men va kul att du har blogg! :D

    du får lägga upp lite bilder också :D

    SvaraRadera
  2. ja jag vet bara inte hur man gör detta än:P

    SvaraRadera
  3. Va roligt att fixa & dona i lillprinsens rum,spännande!
    Utvecklingsamtalet på dagiset kommer gå jättebra,kan ju inget annat med en sån snäll & go liten sessa som Meia ♥

    Massa *Pussar & Kramar* från Farmor i ☼

    SvaraRadera
  4. Psst..
    Om du vill lägga in bilder så finns det en liten Ikonbild som ser ut som landskap/träd där du skriver Inläggen,där trycker du & väljer in bild :)

    *Kram*

    SvaraRadera
  5. oki tack så mycket.. utvecklinssamtalet gick kanon:P

    SvaraRadera