lördag 15 maj 2010

ko släpp och depprimerad...

ja dagen började bra.. bara lite trötta.. jag och barna åkte iväg för att se på korna som skulle bli utsläppta efter den kalla vintern..
det var skoj men lillan tyckte att dom lät för högt.. blev lite rädd för dom.. men oj så dom busade och sprang.. vi fick mjölk och bulle oxå de va gott.. det enda som var en nackdel med det hela var att de var så förbaskat lerigt...

Men sen har dagen bara blivit pest...
började med att jag blev irriterad vet inte varför fanns nog ingen anledning...
men till slut så tar orken slut med alla måsten hit och dit...
och det hela slutar som vanligt med bråk....
kan inte jag bara få vara lite själv nån jävla gång... å inte passa upp på alla..????
nee de kan jag tydligen inte..

å hungrig som fan e jag...
för crille åt ju senare middag än vi andra så då e han inte hungrig när vi e de... fyyyy...
kan väl gå upp samtidigt någon gång här i livet...
så vi kan ha samma rytm på dagen med mat och allt....
men neee...

så därför blir det väl ingen mat här nu.. så jag får väl hungra ihjäl helt enkelt...
eftersom crille kommer inte bli glad om jag äter något själv sen i alla fall....

3 kommentarer :

  1. Jobbigt det där med att vara hungrig! Skönt om rutiner fungerar för alla och med alla jue... Hoppas ni får en skön kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Har hört att Kosläpp ska vara nå't Jättecoolt!
    Kram på er......

    SvaraRadera
  3. ja de var en upplevelse.. men nästa år ska jag banne mig komma i tid så vi ser dom springa ut.. nu var ju Jarkko och Maria här så vi blev lite sena...:)å jag å barna väntade länge på mor och far.. men som sagt dom va sena så kossorna hade redan sprungit ut när vi kom fram.. men de va skoj ändå:)

    SvaraRadera