torsdag 20 maj 2010

Cykling...

ja dagen började tidigt med att göra i ordning lillan för att sedan cykla till dagis...
vad skönt det var att cykla... å Meia tycker det är sååå skoj...

Men sen blev det ett väldigt tråkigt samtal med hjo kommun...
fyyyyy fan va jag hatar dom.. vadå inte gå med på å avbetala en hel lön som blivit fel...
fattar fan inte hur dom tänker.. får ju inte ut en hel lön på min mamma peng och oavsett om jag hade fått det eller ej så kan jag ju inte ta alla pengar till å betala tillbaka en räkning till dom..
jag har faktiskt en familj och allt annat som måste betalas...
hmm dom e verkligen störda i huvut...
men det löser sig väl till slut... förhoppningsvis.. få väl råna en bank:)

men sen har dagen varit mest bra efter lite gråt över det tråkiga...
cyklade och hämtade Meia på dagis oxå... så lite träning har det blivit..
och en nyttig frukost för fjärde dagen i rad.. hoppas det händer något på vikten oxå bara...
annars e de så lätt att man tröttnar...

2 kommentarer :

  1. Härligt med Cyckling :)
    Näärå..Ge inte upp Träning & bra kost ger resultat /Kram

    SvaraRadera