söndag 9 maj 2010

meia!!!

hehe Meia e för skön.. vid frukosten bråkade hon å ville ha mera ost och åt inte smörgåsen... så sa hon att hon ville ha oboý, så sa jag biter du lite av smörgåsen så får du mera oboý...
Då säger meia.. jag måste ha boyen.... sååå söt.. vadå måste sa jag.... så säger hon igen ja måste ha boyen å så nickar hon samtidigt.. sååå söt....
tror hon menade att hon var törstig men lät så roligt...

Idag har vi inte gjort så mycket för övrigt... mest bara varit.. vi var hos Malin och Lucas en sväng och hälsade på..
Jenny med hennes barn kom oxå....

Sen kom vi hem och jag testade att sätta på Messi en blöja.. för hon har börjat löpa... vet ej vad jag ska göra riktigt men de e ju inte så speciellt fräscht med små små blodfläckar över hela golvena...

men hon accepterade faktiskt blöjan på:)
fast tror det blir lite varmt .....

2 kommentarer :

  1. Såå sött,lilla goa Meia ♥
    Jaha,så Messi har blöja *fniss* Vad säger Meia då?
    Hon som Älskar min Max blöja bok,där vovven har blöja & pojken kissar på golvet :)

    Ha de så gott & *Kraaaam* från Farmor i Hjo!

    SvaraRadera
  2. Skönt att bara få vara!
    Så sött det låter med Meia och o´boyen hehe...

    Kram

    SvaraRadera