måndag 24 maj 2010

ank spring..

ja i lördags var vi på ank joggen å alla dagis barn var med i ett så kallat ank spring.. lillan och jag sprang:) skoj fast meia tyckte det var lite läskigt när alla sprang så tätt och i en klump så jag fick springa med henne på armen lite...
men hon sprang in i mål i alla fall.... där hon fick en medalj och en glass:)

sen på kvällen blev det grillning mysigt att sitta ute och äta oxå men inte så trevligt med alla mygg...

idag har jag hunnit med bvc med lillkillen.. han växer så det knackar.. hela 5950gram och 60 cm lång... stor nu:)

å snart ska jag beje mig iväg för att hämta lillan på dagis och lämna över henne till mamma elle båda barna.. jag ska till mvc.. usch då... efter kontroll.. blääää.... men hoppas det blir bra...

sen blir det nog lite ute lek å kanske slipa ute möbler och olja dom...

1 kommentar :

  1. Såå skoj med Ankjogg :)
    OjOjOJ va' stoor kille lille Colin börjar bli,ändå tycker jag att han är liten ♥....
    Härligt & gott med grillat /Kram

    SvaraRadera