måndag 17 maj 2010

gårdagen....

ja igår så var jag så duktig så jag röjde en del här hemma..
sen blev det att åka till mamma eftersom syster med familj hade kommit...
träffar dom ju inte särskilt ofta...
sen blev det hem och fick främat av svärmor med sin man...
meia tyckte detta var skoj att få träffa farmor...
särskilt skoj när hon stog och tittade ut på baksidan och såg grannen...
när han duschat eller vad han gjort.. han var i alla fall inne på toa..
hon ropade.. hej hej jag ser dig... så sött...
farmor skrattade massor:)
det blev god grillning oxå...
jätte gott kött, med min berömda potatis gratäng:)

idag har jag lämnat lillan på dagis..
ätit nyttig frukost för andra dagen i rad..
men förstår inte var folk har fått det ifrån att gröt är mättsamt...
hmm.. äter nämligen gröt och blåbär och kanel... ganska gott..
men e ju ingen höjdare eftersom jag är van vid den söta oboyen som jag jämt måste ha.. men har hoppat över i två dagar:) hoppas jag står ut...

sen har jag å lille man bakat bröd...
ska bli så gott.. för e ju redan hungrig så en macka får det bli snart i alla fall....

sen blir det slipning av colins rum och kanske en promenad...
såå skönt...

2 kommentarer :

  1. Låter som en skön gårdag och en mysig dag idag!
    Ha det toppen!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja,det var mycket trevlig & rolig kväll med Farmors sötisar ♥ Gott att grilla mé /Kram på er allesammans!

    SvaraRadera