tisdag 26 juli 2011

Vilka j*vla idioter det finns!!!

Jaa va fan ska man säga vilka idioter det finns till folk...
säger bara skönt att man har sitt eget företag och sin man att bara lyssna till vad han bestämmer på jobbet:)

Vi är påväg ner till göteborg när detta inträffar får ett samtal från extra jobbet som jag har fått ett schema från hur  jag ska jobba... dom säger att dom väntar på mig och att jag ska jobba idag men så e det inte enligt mitt schema... blir utskällt så det skriker om det och jag får höra det ena med det andra.... jag blir så klart ledsen och väldigt ja vad ska man säga jag tycker helt enkelt att allt är väldigt pinsamt eftersom jag tror på henne och börjar fundera på vad jag har gjort för fel, jag kan ju inte missa hur jag ska jobba....

eftersåt e jag ledsen och riktigt j*vla förbannad ringer då till mamma  som får leta upp mitt schema och vad e det som stämmer jo det jag har sagt att jag är ledig...

Ringer då upp hon jag talade med tidigare och förklarar hur mitt ser ut och jag sa dessutom till henne att vi kanske hade fått olika scheman innan vi la på förut... men det skulle jag förstå att dom inte ger ut olika scheman till oss... Men efter vad jag säger så svarar hon mig med att dom gjort fel och att dom gjort om mitt schema utan att säga något till mig.... detta har dom glömt..

fick nog 5 ursäkter men det finns fortfarande spår i mig... jag tycker detta är jätte hemskt...
det är ju inte speciellt roligt att bli utskälld och speciellt inte av chefen... suck säger jag bara...

Vill inte jobba där något mer efter detta men gör mina veckor som är kvar och kommer aldrig tillbaka igen...
fick dessutom höra av en annan att detta inte enbart hänt mig utan flera vikarier... dom kan ju kolla upp all fakta innan man skäller ut någon oskyldig.. j*vla idiot....

jaja som sagt gör mina veckor men kommer inte tillbaka sen...


för övrigt så har helgen varit kanon.. med ett jätte vackert bröllop med ett jätte vackert brudpar.. herr och fru Hedenström :)

ha det nu så gott allihopa och se upp för idioter...

kramar i mängder och speciellt till dig A tänker på er...

3 kommentarer :

  1. Men oj! Fy för att bli utskälld och vad trist att dom inte kan ha bättre koll på vad dom gör.
    Hoppas tiden går fort....

    Måste ses snart!!
    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Näääääääääääääääääääääää,va' säger du *grr*
    /Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera