fredag 22 juli 2011

Bröllop!!

Jaa i morgon stundas det bröllop....
Ska bli roligt fast till och med jag e nervös:)
Det är sååå spännande.. men det löser sig nog med allt för dom...

Strax ska jag iväg och färga håret får hoppas att det blir bra, men det blir det säkert. e lite trött nu i morgon ska det fixas med barnvakt från halv elva sen ska jag fixa håret och greja till mig...

tänkte måla naglarna strax oxå men men det jag inte hinner med det får vara...
En present e fixad i alla fall ska bara slå in det sista. skulle gjort ett kort men det får vara jag glömde bort att åka å köpa saker till det å sen va det ju stängt.. men det går nog lika bra utan får vi hoppas...

lillan var rolig nu i kvällen hon låg å grejade å ropade på mig. sa att hon bajsat.
när jag byter blöjan så frågar hon var e pappa?? jag säger jag vet inte..
då säger hon han e hos farfar. jag säger jaha visste du det.. då säger hon han sa att han skulle till farsan... hehe.. att hon snappar upp allt den lilla trodde ju inte att hon hade hört när han sa det till mig:)

ha det nu kanon allihopa...

2 kommentarer :

  1. Wiii Bröllop imorgon såå kul & pirrigt här mé....
    Hihi Farmors tjejj Meia är ju föör rolig /Kraaam

    SvaraRadera
  2. Haha så söt hon är!!
    Ja det ska bli roligt i morgon och jag är nog också nervös hihi

    Kram till er!

    SvaraRadera