tisdag 19 juli 2011

JAAA klänning!!

JAAAA vi hittade en klänning till mig och en svart kofta:)
Jätte snyggt tycker vi så nu skiter vi i om nån annan inte gillart jag gillar det ju i alla fall å crille oxå för den delen:)
Sen hittade vi en kostym och skjorta och slips till herren i huset. kommer va såå snygger så...

Nu fattas de bara skor men det ska vi väl försöka hitta i morgon.. men crille har säger han så det får väl vara då.. men jag behöver till min klänning... å så ska vi försöka fixa en bröllops present oxå... men det hittar vi säkert något det hoppas vi....

Ha det nu så bra alla jag ska nu sitta å gotta mig i soffan å bara känna mig nöjd över min fina klänning:)

2 kommentarer :

  1. Vad roligt! Ska bli kul att träffa er på Lördag!
    Ha det gott!

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Jaaa,va' roligt & ni kommer bli såå fina tror ja/ ♥ Kraam

    SvaraRadera