söndag 10 juli 2011

Möhippa!

Ja igår så hade vi möhippa för min svägerska Madde..
Det var såå roligt och lyckat tycker i alla fall jag :) och tror nog madde tyckte det oxå eftersom hon tackade för igår:)
Vi hittade på massa bus men madde tyckte det var lite små jobbigt att inte veta vad som skulle hända och vad vi hade bestämt..
Men det blev lyckat ändå å verkligen jätte skoj..

Hur går det med lilla Messi då??
Ja hon var bra igår inga konstigheter när barbro hade haft henne.
Men i dag har hon kräkts igen och har diarre.
Men har druckigt vatten och ätit mat.

När vi var hos vetrinären sa dom att hon hade feber men att jag skulle ge henne vätske ersättning och lite mat dagen efter. och så fick hon pencillin får hoppas att det blir bättre nu..

Idag har Meia haft feber ganska hög feber och så har hon ett rött märke på benet som var pyttelitet igår sa mamma men idag var det mycket större 1,5 cm - 2 cm stort, jag funderar på om det kan vara en fästing eller nått sånt så ska kolla över i morgon om det blivit större. det blir till att vara hemma med lillan i morgon. skulle jobbat men kan ju inte lämna henne på dagis när hon e sjuk heller.

vi får hoppas att det inte e något allvarligt med varken Meia eller Messi.

idag har oxå våran lille kille klippt sig han blev såå söt och såg större ut på en gång..
riktigt charmtroll e han sötisen.

hade bra, ta hand om er var rädda om varandra.
kram kram

3 kommentarer :

  1. Roligt med Möhippa :)
    Men stackars lilla Meszsi & Mea mé...
    Hoppas de kryar på sig/Puss & Kram

    Psst...Vi ju se lillkillen klippt ♥ *thihi*

    SvaraRadera
  2. Jaaa vad roligt med möhippa... synd jag inte kunde vara med. Men var ju iväg på semester... Skönt men synd jag missade!
    Hoppas att tjejerna blir bättre!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Hoppas Meia & Messi mår bättre idag....
    /Kraaaaaaaaam i go ☼

    SvaraRadera