onsdag 20 juli 2011

Skor!!

Ja idag så har vi varit i skövde igen för att leta skor till mig och gissa jag hittade ett par:) som älsklingen tittade ut.. hihi...
så nu ska bara köpas present och lite små fix till håret:)

Idag har varit en jobbig dag på många sätt...
Ja Colin ville inte sova natten som var och jag skulle upp tidigt för att jobba min första dag på hemtjänsten, jobba lite extra bara.. men blev ju inte många timmars sömn så nu e jag riktigt slut i hela kroppen och har redan grus i ögonen....

Nu i kvällen så ville han inte sova igen så fick bli lite alvedon och näs spray och gosa med lilla nallen:) då somnade han i alla fall...

Lillan e för skön hon har såna diskutioner om allt möjligt.

Jag sa till crille att om vi gifter oss någon gång så ska jag köpa min klänning i en butik som vi åkte förbi...
då säger Meia men mamma då dör ju du å då får jag bo med pappa själv..
å då kan det komma blod och du finns inte mer.. men jag tror hon tänkte på gift inte att gifta sig...
Söt fast ändå lite tidigt att oroa sig så för döden tycker jag.... för hon pratar om det ganska mycket nu. vet inte varför men dom kommer väl till en sån ålder oxå... ja hon e allt bra go hon som e så med i svängarna:)

Ha det nu så underbart och sov så gott....
kram kram

2 kommentarer :

  1. Va roligt att du hittade ett par skor eller...Tja Crille tittade ut - Kul -
    Men Farmors lille Colin då,hoppas han mår bättre!
    Detta med Meia är en fas de flesta "går in i"
    Ha det så gôtt & vi hörs hoppas ja' snart,lite ang frisyren ju ;)
    / ♥-e Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Skönt att du hittade skor! Söt liten tjejja ni har! Nu ses vi snart!

    Kram på er!

    SvaraRadera