måndag 4 juli 2011

Stor tjej:)

Då sitter jag på jobbet å har väldigt lite att gör för tillfället har grejat i ordning på det mesta.
Crille e hemma å vilar sig eftersom han har huvudvärk.. Det börjar smyga sig på hos mig oxå men men får försöka stå ut nu... Snart ska han i alla fall komma och då ska jag dra mig nedåt källaren för att titta igenom vilka filmer vi kan sälja utav dom gamla hyr filmerna som bara ligger i en låda.. Bättre å sälja tycker vi, detsamma tycker väldigt många kunder :)
Har faktiskt fått mycket beröm för att vi gjort affären trevlig och att vi gör lite nytt. Alltid roligt att höra positiva saker tycker vi..

Idag senare så ska det nog mest bli lite slapp framför tvn eller nått sånt med denna huvudvärk så vill man nog inte hitta på så mycket. ska rensa lite rabatter oxå:)

Idag blev lillan en STOR tjej hon började på Humlan den mellersta avdelningen på hennes dagis.. å såå stor hon blev på en gång. men hon var lite blyg trots att hon hade kvar några av dom gamla fröknarna. men men det löser sig nog.

Desutom så har hon blivit så stor att hon inte går och väcker oss nu på morgonen utan går och gör sin egen smörgås med smör och pålägg hon e för söt. fast e inte lika roligt för mamma å städa varje morgon hihi.. men gullig e hon häromdagen hade hon gjort en smörgås till mig som låg och väntade man kan ju inte bli arg på en så söt unge som gör frukost till mamma :) Men e lite jobbigt att hon inte ställer in smör och pålägg efter sig...
Men men söt e hon i alla fall min lilla prinsessa :)

2 kommentarer :

  1. Ooooooo,härligt att få beröm,men...Det har även vi hört ju - kul -
    Såå Farmors tjejj är stor *thihi* såå sött ♥...
    Hoppas huvudvärken ger sig & hoppas vi ses snaaaaaaaaaart /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Haha så söt liten tjejja!! Svårt att bli arg då ju... Ha det gott!

    Kram på er!

    SvaraRadera