måndag 18 juli 2011

klänning!!

Jaa jag provade min klänning härom dagen som jag köpt för att ha när jag ska på bröllop, men den va alldeles för liten runt bysten annars var den bra.. så nu får jag försöka ge mig i väg i dagarna för att hitta en ny klänning som man kan få plats med allt i...
och en slips till älsklingen och skjorta å en kavaj...

får se om detta blir av idag... eller kanske i morgon.. alla är vi sjuka här hemma snoriga hostiga och hals ont ingen höjdare precis.. Och barnen som åkt på ögon inflamation oxå... fast nu e det mycket bättre på dom små liven men hosta å snor e inte heller så skoj.. vaknar på natten dom små liven....

Lillan e nu nyklippt nu fick hon en frisyr.. men det var inte lätt för elis att klippa en liten busig tjej som inte var stilla så vi får va nöjda för det resultat vi fick... hon e jätte söt....

hade nu så bra alla.. kram kram

2 kommentarer :

  1. Nä,synd på klänningen :(
    Hoppas du hittar en du trivs med & kläder till din Älskling!
    Roligt att Farmors tjej har ny frisyr :)
    Nu hoppas jag ni kryar på er /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Ojdå hoppas du hittar kläder som ni känner att ni kan trivas i :) Roligt att prinsessan klippt sig...kommer det bild? ha det nu så gott så ses vi på lördag :)

    Mängder med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera