söndag 6 februari 2011

tänk om livet hade varit lätt...

att bli behandlad som skit hela tiden e fan inte lätt...
om man vill att de ska funka så får man ju för fan skärpa tills sig lite... eller?
Hoppas att man märker vad man missar för nu tänker inte jag finnas här längre å bara ta all skit hela tiden.. jag försöker å försöker men blir aldrig bra tydligen...
räknas väl inte eller nått förstår mig inte på dig.... vill du eller vill du inte????
verkar ju som du skiter i oss i vilket fall som helst för du ändrar dig inte...
jag begär inte att du ska ändra hela dig men vissa saker e behövliga.. och de hoppas jag du fattar oxå....
men tydligen inte..... vill du ha oss så får du ändra dig och visa de... NU!!!!
just nu så e jag så jävla förbannad så de finns inte...

3 kommentarer :

  1. Hoppas att ni kan reda ut detta! Givetvis måste man kompromissa, kanske ändra lite på sig båda två.. men framförallt måste man finna en väg som fungerar för alla inblandade. Jag håller mina tummar för att ni ska finna en väg som fungerar för er! Du vet vart jag finns om du vill spy ur dig något. Även om det handlar om min familj.

    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni kan lösa saker & ting / Kram tycker om er!!

    SvaraRadera
  3. Det är ju aldrig ens fel att två träter!

    SvaraRadera