fredag 11 februari 2011

undersökning!

Japp idag har jag varit och gjort en koloskopi det gick hyfsat ok..
Gjorde väldigt ont emellanåt så jag grät men de e ju inte så konstigt dom blåser ju in en massa luft för att slangen ska gå lättare igenom alla kurvor mm. men fick då lite lugnande men då slutade jag å andas men de löste sig snabbt... fast dom blev lite oroliga allt... å jag va lite borta men hade ju då så in i helvetes ont...
Synd att dom inte hittade va felet var bara för de hade känts lite bättre att ha gjort undersökningen och fått något svar nu känns de ju nästan som man gjort de i onödan... fast å andra sidan får man väl tänka positivt att dom inte hittade något... men vill ju veta vad som e fel.. dom tog i alla fall prover på både tunntarmen och tjocktarmen så får se vad dom visar kunde ta tre till fem veckor att få svar.. sen skulle dom fortsätta utreda orsak om dom inte hittar nått så de e ju lovande...

Men nu ikväll har det blivit lyx middag med rostbiff och potatisgratäng och snart ska jag gotta mig med en påse godis för det e jag värd idag så som jag har fått stå ut med smärta...

2 kommentarer :

  1. Förstår att undersökningen var jobbig :( Skönt att den är över...
    Härligt med Lyxmidda' efter allt

    / Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Lämnar Krya-på-dig ♥-e Kram!

    SvaraRadera