måndag 7 februari 2011

känns lite bättre...

idag känns de lite bättre... hoppas allt fixar sig nu hoppas så himla mycket på de.. vill inte att de ska skita sig igen...
vi ska ändra oss båda två... så hoppas vi att det blir kanon bra... för e inte roligt som de varit..
men vi måste nog oxå försöka lösa vissa saker på lång sikt oxå... en snabb sak att lösa e ju att lita på varandra för utan tilltro så fungerar inget...
det som hänt har hänt och nu får man lägga det bakom sig och gå vidare i livet för allas skull...
hoppas verkligen att detta blir bra nu och att vi lyckas med det vi lovat... annars blir de pannkaka igen...

fri tid e något som alla behöver, få känna sig lite själva å bara få rå om sig själv.. jag e i stort behov av det känner jag just nu... men de får vi se när det sker hoppas på snart:) så man kan hämta lite ny energi... behövs ibland...

7 kommentarer :

  1. Härligt såå glad jag blir :)
    / Kraaam på Er ♥.....

    SvaraRadera
  2. Det gäller ju att kunna ge och ta!

    SvaraRadera
  3. Skönt! Och det klart att lite fri tid ska du ju kunna få. Barnen har en mamma & en pappa! Ibland kan det vara roligt att de också får egen tid med respektive förälder! Hoppas att ni får tillbaka tilltron för absolut den är super viktig!

    Kram på er!!

    SvaraRadera
  4. De här barnen har bara en mamma vad det verkar eftersom pappa inte bryr sig om dem. Om han börjar bry sig och fixar ett jobb och så så kanske livet kan bli bättre. Men när bara en ska göra allt plus jobba så är det lite problem. Men Pappan verkar ju inte bry sig om sina barn.

    SvaraRadera
  5. Som sagt det gäller att ge och ta,vi är inte med denna familjen varenda minut så vi vet allt,tror visst att både pappa och mamma bryr sig om barnen!

    SvaraRadera
  6. Ursäka mig,men tycker det är fegt att kommentera anonymt.....
    Jag kanske skulle ta & hjälpa Emelie & "gå in i bloggen" , ta reda på Ip numren ;)

    Jag vet ju en hel del runt ert förhållande mm & hoppas att ni kan lösa ert & att ni får må bra!

    Många Kramar från mig / Barnens Farmor!
    L♥VE YOU!!

    SvaraRadera
  7. Tycker du skriver ett bra inlägg Emmelie att ni ska ändra på er båda två,det fixar ni tror jag Krama Meia och Colin

    SvaraRadera