torsdag 10 februari 2011

laxerande!!!

Ja då har man fått i sig fyra liter laxermedel.. fyy i början gick de lätt men efter 2 liter så gick de trögt de smakar ju så förbannat illa efter ett tag.. men nu e de gjort så nu återstår bar undersökningen hoppas bara den går bra för det här va verkligen inget jag vill göra om...

idag har vi inte gjort så mycke vi var i hjo en sväng så jag shoppade lite scrapboking grejer på hem å hobby så jag skulle ha nått att göra under kvällen det blev två kort som blev klara idag.. det är riktigt skoj fast jag har inte riktigt fantasin än till korten känner jag.. får bli inspirerad av nån annan:) å få lite idéer...

I helgen så ska de bli jobb för min del fast inte i morgon då jag tagit ledigt men lördag å söndag ska jag jobba....
snart börjar lill killen på dagis oxå:) får se hur de går.. men först ska han fylla ett... och vi ska ha kalas hoppas de inte blir några problem bara med allt som innebär med kalas... orkar inte med en massa strul hit å dit... men de löser vi säkert.. hoppas jag...

aja nu ska det nog bli natten för snart ska jag ju vakna å undersökas....

3 kommentarer :

  1. Uschia,förstår att det var jobbigt att "dricka" allt...
    Va'??? Var ni i Hjo utan att komma hit?? :(
    Jaa,Farmors lille kille fyller 1 :) Nää,vaddå strul?? Det hoppas vi ju inte!

    Jag håller tummarna för dig ida' / Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att undersökningen har gått bra!
    Tänk att han fyller 1 år. Tiden går fort. Men den lille godingen är ju bara för söt!!!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Tänk mycké på dig idag & hållt tummarna /Kram

    SvaraRadera