torsdag 10 februari 2011

Nervös!!!

Usch å fy vad jag e nervös... har ont i magen men vet inte om de beror på nervositet eller det vanliga..
fyyy... vill inte göra den här undersökningen fast bra att det görs men ändå inte....
Å dessutom dricka massa innan .. aja får hoppas de går vägen i alla fall....

I kväll ska barnen sova hos mamma känns skönt eftersom då kan jag koncentera mig på mitt bara mig...
Och i morgon gör undersökningen.. Med min underbara syster som stöd.. känns bra de:)

Får äta nu runt tolv och inget mer sen under dagen mer än å börja dricka laxerande kl fyra å då ska barnen vara lämnade annars tror jag inte de går så bra...

aja får se allt positivt hoppas dom hittar vad felet är:)

2 kommentarer :

  1. Ska hålla tummarna för dig så de blir blå...
    /Kram från "Svärmorsan"

    SvaraRadera
  2. Usch låter nervöst, men du ska se att det kommer att gå bra! Håller tummarna för dig!

    Kram

    SvaraRadera