måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag:)

Ja idag har vi den berömda dagen.. som vi tydligen inte firar här hemma:)
Men de gör inget vi vet ju att vi älskar varandra i alla fall så de kan man väl visa varje dag å inte visa extra mycke på en dag.. Eller ja de gör man ju som man vill...
Vi har bara ätit gott å haft en mys kväll med lite film...

Annars har jag varit hos min Malin idag och lekt med henne, Lucas och Jenny å hennes barn...
Och varit hos tandläkaren.. där gick de kanon fint bara lite tandsten...

I morgon blir det ett besök på BVC för lille prinsen han ska på ett års kontroll... JA han e redan ett år nästra vecka, gud vad tiden går fort.. Snart går han väl oxå för han går ju utmed allt och ställer sig upp den lille godingen... Men han e lite för feg för att stå själv än han släpper ibland när han inte tänker på vad han gör:)

På lördag blir det kalas så jag har bakat lite tills dess.. tänkte att Meia skulle få baka lite negerbollar oxå de hör väl till ett barnkalas??? det tycker jag i alla fall... Bullar blev bakade igår så nu e de gjort...

Nu ska jag gå å sussa för nu e jag jätte trött...

2 kommentarer :

  1. Så mysigt med god mat & film ♥...
    Jaa,tänk att lillprinsen redan blir 1 år!!!
    Ha de spå gott & hoppas du mår bättre / Kram

    SvaraRadera