torsdag 20 januari 2011

sjuk!!!

ja då blev man sjuk natten tills idag massa diarré å kräk... blää det är nog banne mig det vidrigaste som finns de här med magsjuka å kräksjuka... usch.. får hoppas på att dom andra klarar sig för det blir ju ett rent helvete med små barn som har det usch.. dom kräks ju bara rakt ut... ne hoppas hoppas att dom klarar sig och min stora älskling tycker inte han ska få de heller..
Men nu känner jag mig lite bättre har ätit lite förut och ska försöka äta lite kokt fisk och potatis mos hoppas detta går bra så vi e friska här snart...

3 kommentarer :

  1. Ucsh,stackare :( Hoppas verkligen de andra klarar sig / Kryis Kram från oss i ☼

    SvaraRadera
  2. Krya på er! (det där är vidrigt jag vet :(..)
    Många kramar från oss!

    SvaraRadera
  3. Fy för kräksjuka!

    SvaraRadera