tisdag 24 april 2012

Vikt!

Ja nu har jag hållit på i fyra veckor med att kämpa med min vikt har faktiskt gått ner nästan 4 kilo.. 
 så jag håller nästan mitt mål med ett kilo i veckan.. :) fast jag skulle kunnat gå ner mera om jag skött mig bättre.. men jag kör på att jag äter mindre portioner fast av det jag vill typ. har dragit ner på Läsk och godis fast jag har inte slutat helt för då tror jag att det blir bakslag direkt.. jag måste unna mig lite men kanske se till att röra på mig mera i dom lägena.. äter på lite bättre tider om dagen men ibland kan det ju oxå spåra ur.. men oftast sköter jag mig:)

hoppas att jag håller mitt mål som jag satt upp så jag kan sätta ett nytt mål med vikten när jag nått detta..

Har idag varit uppe å gått i Rankås det är så skönt att bara få vara å känna den goa skogs lukten.. älskar att vara i skogen.. det blev 2,5km idag i morgon på dagen har jag tänkt mig en 5 km men det ska nog oxå gå.. 

ska ut en kort runda med Oliver snart oxå han ska ju oxå få komma ut såklart men han orkar ju inte så långt så ska bara ta en liten sväng..

hade nu så gott.
kramis

3 kommentarer :

  1. Skönt att hålla sitt mål. Skönt också att få vara ute i skogen och gå en runda :)

    Kram till er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det känns väldigt skönt att få bara vara sig själv å att slippa mamma tjatet ibland bara lite egentid känns som man får massa ny energi av att få bara vara själv ibland.. dock med en vän då men:)

      Radera
  2. Härligt :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera