söndag 22 april 2012

Ja idag har jag haft en visning med Living and room.. som min svägerska Anna är försäljare av dock var vi inte så många men det var ändå väligt roligt.. vill ni kika i katalogen så gör det här http://www.livingandroom.com/public/katalog/index.html

dom har väldigt fina saker.. jag köpte såklart lite saker.. hihi..
vill ni göra en beställning så kan man göra det till anna ni kan få hennes mail om ni kommenterar eller så..

annars så har våra dagar nu bestått av lite städ och lite röj vilket behövs ibland...

ha det nu så gött..
kramis

2 kommentarer :

  1. Tack för en jätte trevlig visning! Var så roligt att träffa er! Hoppas det blir snart igen :)

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Ja,det var synd att jag inte kunde komma men nästa gång kanske hihi...
    Jag har gjort min beställning iallefall/Kram Kram

    SvaraRadera