lördag 14 april 2012

Mamma kväll:)

Ja ikväll ska Meia få vara ensam med mig ett par timmar och bara få vara hon och jag..
Det kommer vara så himla mysigt..
Vi ska gå på World on ice.. hoppas hon tycker om detta.. eftersom hon älskar att titta på när dom åker skridskor på tv:n då hon försöker snurra själv i vardags rummet så tror jag att detta kommer göra henne väldigt glad.. ska bli så himla mysigt..
Colin får vara hemma och ha lite pappa mys såklart..

På onsdag ska vi gå på cirkus oxå då pappa (alltså morfar) vunnit biljetter till oss.. så skoj men tror dock inte att Colin får följa med då heller eftersom han inte riktigt har ro att sitta stilla.. så det kanske blir jag och Meia då igen.. Mwn vi ska nog kunna hitta på något framöver för Colin oxå.. finns ju säkert nått som kommer äga rum här i närheten hoppas dock på att det är något med bilar. då tror jag han har ro att sitta och titta:)

ha det så gött det ska jag ha idag efter jobbet i alla fall:)  hihi..
kramis

4 kommentarer :

  1. Men så mysigt & jag är säker på att Meia kommer gilla det :)
    Härligt för Colin med lite Pappamys/Puss & Kram på Er!

    Pst...Härligt att Morfar Vann Cirkusbiljetter :)

    SvaraRadera
  2. Va World on Ice bra? gillade Meia det? Va roligt med cirkus! =) Kram på er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det va skit bra.. va ju som å titta på vm eller em i konståkning.. plus väldigt roligt.. meia tyckte det va jätte skoj.. men i slutet var hon bra trött så när det va typ en kvart kvar så sa hon:mamma jag vill åka hem.. så söt.. ja det ska bli roligt med cirkus.. kram

      Radera
  3. Roligt att få vara iväg mamma och dotter!! Och pappa fick mystid med Colin! Roligt att det uppskattades också :)

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera