måndag 2 april 2012

Borta

Ja nu är äntligen den höga febern på väg bort..
Nu hade Colin 37,9 i morse så nu känner jag mig hyfsat nöjd..
eller jätte nöjd eftersom febern har släppt ifrån 40 grader så e jag ju jätet nöjd med 37,9.. :)
men får väl se om den stiger upp något senare under dagen.. men vi hoppas på att den inte gör det..
idag har han ÄTIT ett ägg nästan och drukigt saft och tre skedar yoghurt.. det tar  sig:)

håller ju på å kämpar lite med min vikt ett kilo lättare e jag idag men måste skärpa till mig.. måste ha bättre disiplin på mig själv.. faller ju lätt för sötsaker och speciellt choklad..

men ett kilo i alla fall:)

ha det gött

4 kommentarer :

  1. Skönt att han är på bättringsvägen lille godingen:-) duktig du e som gått ner kan det vara ramlösan tro ;-) puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du kommenterar:) ja det e skönt att han e bättre nu igen å äter..
      det kan ju vara ramlösan tror jag:) fast nu fuskar jag lite med coca cola.. :)puss

      Radera
  2. Så härligt att lille Colin är bättre...
    Önskar dig lycka till med dina kilon som du önskar gå ner/Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det e verkligen skönt med colin..
      å lite skoj så klart att ett kilo e borta.. tack tack.. kram

      Radera