torsdag 26 april 2012

Blev ingen tur i Rankås på dagen som var planerat.. vi tänkte gå ut på kvällen men sen visste vi inte.. eftersom  kl dragit iväg..
Men till sist så blev det en tur i alla fall men bara på 2,5km eftersom det var ganska mörkt i skogen eller snarare skit mörkt jag såg inget i alla fall.. :)

nu idag så provade jag Colins nya vagn så vi gick till dagis i morse.. 
den funkar fint men e lite trögt med två barn :) hihi lillan var en lat fis så hon skulle åka på brädan såklart.. hihi..så söt..

Colin verka nöjd över vagnen.. låg så gött å mysigt där i.. tycker att vi kunde bytt plats han och jag.. hihi..

annars bjuder dagen på en lunch i hjo med svärmor och svägerska..
ska bli gott det.. hihi..

ha det gött
kram

3 kommentarer :

  1. Ja,det är mörkt i Rankåssklogen om kvällen hihi...
    Så mysigt med Colins nya vagn :)
    Trevligt & gott var det idag iallefall pannkakorna hihi & mysig shopping ju!Ha en gooer kväll/Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. här blev det jobb för min del men det gör ju inget har ju varit ledig på dagen:) ja pannkakorna va goa.. men usch så salt den andra maten var.. känner illamående så fort jag tänker på det:) kram

      Radera
  2. Det är alltid mysigt att luncha ihop. Hoppas att vi snart får chansen till det igen :)

    Kram på er!

    SvaraRadera