tisdag 9 augusti 2011

Vet inte!!

Ja idag vet jag inte vad jag ska skriva om faktiskt..
hmmm i helgen som var så var det full fart på allt:)
vi hade besökare och vi hade två små goa barn lite extra oxå, så fyra små barn i åldern 8 månader upp till tre år:)
var både roligt och lite hektiskt emellanåt men men det går ju bra om man e två hemma eller om man helt enkelt har bra rutiner så löser sig det mesta:)
gick ju bättre än jag trodde det skulle gå.. Lille erik sov i vårat sov rum och jag testade med Bella och Colin i samma men gick inte så bra så Bella fick somna i Meias rum och Meia la sig efter så det löste vi det oxå...
så alla barnen somnade bra...
Så detta göra vi förmodligen om efter att det gick så bra...

igår va det lite läskigt.. jag skulle ner till affären och stänga men när jag skulle svänga in på parkeringen så var det en bil som kraschat... så det stod en brandbil där och bärgningsbil.. sen kom tre ambulanser och en polisbil... visste vilka det var eftersom det är några stam kunder...
han skulle sladda lite och fick fäste i asvalten och rätt in i ett träd... Han hade bälte på sig och klarade sig fint fick ett rött stort märke på halsen efter bältet, men hans tjej hade inte bälte och fick åka till kss eftersom hon hade ont i huvudet det visade sig vara en lättare hjärnskakning... men vilken tur dom hade att det gick så bra...
för bilen var intryckt till hälften på motorhuven den va jätte mos och stolen som tjejen satt i var helt sne...
Trädet dom åkte in i var av så det har kommunen fått såga ner idag..
Pratade med han förut idag och han sa att han aldrig ska sladda mer..

får hoppas att dom flesta lär sig en läxa av detta eftersom det är många som kör som idioter... och väldigt många av hans polare kör som han... och dom stod ju och tittade på hur det kunde gå så hoppas att dom lärt sig...

nu får ni sova så gott...
jag sitter å väntar på min älskling att han ska komma hem...
men som tur e så kommer han strax.

kram kram

2 kommentarer :

  1. Usch då! Ha det gott och godnatt!

    Mängder med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Härligt att det gick så bra med två extra godingar ♥...
    Usch då för krocken,tur de klarade sig så bra man blir ju alldeles kall när sån't händer och....
    Du hade ju mycket att skriva om /Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera