måndag 1 augusti 2011

Jaa jag stog inte ut mer..

jaa nu har jag försökat att hålla i efter insidenten på jobbet..
men jag lyckas inte... mår super dåligt men nu e det gjort måste bara prata med chefen oxå...
som om jag vill det nee det vill jag inte men måste tyvärr...
Kunde inte vara kvar dom sista två veckorna mådde skit dåligt idag utav detta men men... skönt att slippa nu..
ni får tycka vad ni vill om mig.. säg att jag e mesig å att jag inte orkade... säg va ni vill men jag känner att en sten lättade när jag ringde förut...
Vet att vissa kommer skälla på mig massor men men gjort e gjort...
Har mycket nu så jag orkar helt enkelt inte med ett extra jobb på det med...

Dagen har varit ok för övrigt barnen sover i sina nya sängar och det går super bra...
ha det nu så bra så återkommer jag troligtvis i morgon med vad som skett när jag pratat med chefen...

Ta vara på er och ge mycket kärlek till varandra...
kram kram

3 kommentarer :

  1. Klart att alla får tycka vad dom vill! Det är ju ändå DITT beslut och ditt liv. Och om det känns skönt och som om en sten föll från dig så var det ju helt klart rätt beslut! Jag tror på dig och det viktigaste för mig är att du/ni mår bra!

    Mängder med kramar och kärlek till Er!

    SvaraRadera
  2. Det är väl ändå Ditt/Ert liv - Ditt/Ert beslut -
    Jag förstår,Em/Kramar Om din svärmorsa

    SvaraRadera
  3. Det är helt upp till dig och din familj, alltså Crille andra har inte med detta att göra,ha de!

    SvaraRadera