onsdag 10 augusti 2011

jobb

Har jobbat en liten stund idag.. har ju ingen dagis plats för Colin denna veckan sp måste pussla lite med min kära mor och mormor... så idag så kunde jag bara jobba en liten stund men lite blev gjort ändå...

Vi har fått in tv-spel idag oxå så nu e det bara att shoppa loss:) hihi...

Nu i kvällen har jag för en gång skull varit  ute på en promenad var ett tag sen man hann med det på kvällen nu... och sen har jag lagt in beställning till affären så nu e allt godiset klart men snart kommer älsklingen hem å då ska all dricka å chips beställas oxå:)

i morgon ska lill killen vara hos sin gammel mormor en stund så jag kan jobba sen blir det nog en sväng till hem o hobby för att shoppa saker till affären.. och i morgon ska jag måla... gissa vart???


joo i affären jag ska göra om våran trånga fula gula toalett som ingen vill gå på så det blir lite mysigare och ljusare.. ska bli vitt och en blomma å lite mysigare saker hade jag tänkt mig... tror det blir kanon med hjälp av elis...

tänkte ta en för och efter bild vad säger ni???

kram kram i kvällen

glömde ju skriva förut att vi fått nya familjemedlemmar..
3 stycken jätte söta oranga kattungar hittade jag i tvättstugan förut:)
trodde inte dom skulle komma så snart... men oj så söta dom var och alla var olika.. fast dom var oranga:)
och allt gick bra denna gång...
hon tar hand om dom väldigt bra...
det är bara säga till om ni söker efter katter...
har tre små katter som snart ska iväg till andra hem.. dom e 8 veckor nu..
en sköldpadds färgad och två orange vita alla tre är förmodligen tjejer.
tror jag i alla fall..

3 kommentarer :

  1. Jaaa jag vill se före och efter bild! Sådan är roligt!
    Ha det gott!

    Mängder med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Tur det går att lösa för lillkillen Colin ♥
    Jaaa,före och efter bilder vill vi ju se :)
    Skönt med promis!

    /Kram Kram

    SvaraRadera
  3. ♥ ligt Grattis till kattungarna de är ju sååå söta/Nospuss

    SvaraRadera