fredag 12 augusti 2011

Bita!

Jaa nu e jag riktigt trött idag.. igår blev det en låååång dag på jobbet.. fixade till ett kontor i ett rum där det stod en massa vhs filmer. hela rummet var fyllt... allt detta bars ner av mig, Elis hennes son och hans ena kusin... snällt å få bär hjälp..
ja nu e det ett kontor med ett tillfälligt bord och en pall som fanns i affären men alltid något... vi städade ju såklart så det e jäte rent och fräscht.. å sen ställde vi in lite lukta gott i ett glas och upp med blommor i fönstret och idag kom det upp gardiner.. sååå mysigt det blir.. får börja med toaletten nästa vecka eller nått...

Vi var en sväng på bil tema förut.. då Meia och Colin satt i kundvagnen.. plötsligt så skriker Colin jätte högt och blir jätte ledsen.. Gör han ju aldrig annars så jag misstänker direkt att Meia gjort han något..
jag frågar Meia vad som hänt å hon säger jag bet Colin här i armen.. jag ville äta han... Nog för att han e go alltså men man kan ju inte ÄTA sin lille bror... Blev ett märke på honom men gick över ganska snart med skrikandet... Ja hon ville ju bara visa att hon tycker om han, men lite på fel sätt... hon e ju för go den där ungen...

Puss å kram i kvällen sov så gott allesammans

2 kommentarer :

  1. Haha toka :) Men det klart lillebror är nog ganska go :) Kul att få ordning på kontor och annat, städning är tråkigt men blir så väldigt bra sen när man gjort det!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera
  2. *Thihii* Farmors Meia är ju bara fööör rolig...
    Skönt med ett kontor på jobbet/Kraaam

    SvaraRadera