onsdag 3 augusti 2011

Ringde!

Ja jag ringde då igår på morgonen till jobbet för att förklara lite... detta gick faktiskt bra... förutom att hon frågade om jag kanske kunde tänka mig att komma någon utav mina dagar för att jag satte dom i knipa...
och att det var jag som bröt avtalet... fast jag har bara fått papprena men inte skrivit på och lämnat in dom så det finns egentligen inget avtal.. men men tror inte att jag kan det i alla fall.. jag sa att jag skulle fundera på det men jag tror inte att jag kan det..

jag väntar och väntar på att våra nya mobil telefoner ska komma oxå hoppas dom kommer i morgon men man vet ju aldrig:) man kan väl aldrig vänta på något gott för länge.. eller????

idag har varit en sån dag som jag bara vill gossa, pussa å krama mina underbara barn.. alltså det vill jag varje dag men idag har det känts mera så....

dom e sååå underbara å goa... tänk att man kan förstå så mycket fast man e så liten och inte kan prata så mycket.. det e coolt tycker jag... Colin han fattar massor.. å Meia pratar ju massor så hon både förstår och frågar och förklarar... just nu så e det väldigt mycket varför??? här hemma... :)

i morgon så kanske det förhoppningsvis blir lite sol och bad och att barnen kanske kan vara lite lediga och inte gå en hel dag på dagis....

puss å kram i sommar solen:)

2 kommentarer :

  1. Gör det du känner känns bra! Åh ny mobil vad blir det för någon då?
    Visst är det mysigt att mysa med barnen!!

    Massor med kramar och kärlek till er!

    SvaraRadera
  2. Du ska följa ditt ♥ Em...
    Jaa,visst är de otroliga de små på att föstå *thihi* Meia och Colin är Farmors sötisar!
    Oooooo,va kul med ny mobil - Hoppas ni får en skön dag med mycket ☼ och bad/Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera