söndag 22 januari 2012

spackel!!

ja då har man gjort det jobbigaste på spacklet.. alltså att spackla in den så kallade "lådan" som byggdes runt röret.. det va lite jobbigt faktiskt. det andra man ska spackla på väggen e ju rätt lätt bara å dra med spackel spaden.. nu var det så himla petigt.. men som sagt det jobbigaste är gjort..

igår sov ju meia hos mormor å morfar så i morse så myste vi med Colin lite extra.. tyckte han om.. sen åkte crille till jobbet och jag å Colin grejade lite till sedan åkte vi till pappa crille bara för å prata lite men vi blev kvar en bra stund. jag grejade ute på lagret så det gick att fylla på godiset ute i lådorna och under tiden hade ju våran lille prins tid att mumsa godis såklart.. hehe.. sötisen punsch pralinerna slank ner i magen en efter en... dom bästa godisarna han vet..

sen åkte vi hem till mamma jag å colin och gossade med meia och åt lite mat, träffade malin och lucas och såklart lille victor.. sen åkte vi till skövde med pappa crille och handlade mat och lite grejer jag behövde för att greja i meias rum..

nu blir det mys i soffan och kanske spackla lite till..
skönt å bli klar med spacklingen och börja slipa lite i morgon..
kram kram

2 kommentarer :

  1. Låter som en toppen dag!! Mysigt!

    Massor med kramar till er!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att spacklingen är klar :)
    *Hihi* Kan tänka mig att det blev mycket mys med Colin & att Meia hade mys hos Mormor & Morfar ♥...
    Ha det så gôtt/Kram Kram

    SvaraRadera