söndag 8 januari 2012

Juldagar!!!

nu va det jätte länge sen jag skrev.. vi har ju hunnit med nyårs firande som var väldigt mysigt och vi har firat lite mera jul hos svärfar med crillsa syskon dock saknades en familj... tråkigt tycker jag... hade varit roligt att träffas allihop..
Men vi får väl försöka ses en annan dag.. 
barnen har varit väldigt nöjda med alla sina klappar....

I fredags var meia på sitt första barn kalas med dagis barnen:) det va så roligt fast meia var ju väldigt blyg i början men det släppte efter ett tag så skönt å se... Då lekte hon med alla barnen.. Meia tyckte att detta var super roligt.. och hon va allt stolt att hon våga släppa mig...

Colin och Meia sover nu mera i Colins rum.. eftersom jag har tänkt ta mig i kragen och göra i ordning Meias rum.. det tar ju sin lilla tid.. Meia har valt färgerna själv det ska vara rosa och gröna ränder på ena väggen och vita väggar resterande.. Lika dant som Colins rum fast Colin har gröna och blåa ränder.. tror Meias rum kommer att bli kanon bra det oxå... Colins e ju super snyggt... 

jag har fått denna söta award oxå av min svärmorsa:)

 
Tack så hjärtligt..

hade nu så gött.. 
kram kram

3 kommentarer :

  1. Förstår att du inte hinner blogga,men alltid lika roligt när du gör't :)
    Mmmm,synd att ni alla inte kunde ses vid Julfirandet hos svärfar din,men...men...
    Så mysigt för Meia att vara på barnkalas,hon var så stolt när hon berättade för mig *hihi* så söt!

    Tror Meias rum kommer bli kanonfint precis som lillbrorsan Colins är :)Får man se foto i bloggen?
    Sååå roligt att du tog emot Awarden från mig,Em & satte in den/Puss & Kram till Er

    SvaraRadera
  2. Glömde ju,Em....
    Jaaaa ~ Nyår ~ var supermysigt...
    Tack så ♥-ligt!

    ★。\|/。★
    ♥ GOTT NYTT ÅR ♥
    ★。/|\。★ 2012
    & GOD FORTSÄTTNING!

    /Kram från Oss!

    SvaraRadera
  3. Ja det var riktigt synd att vi inte träffades!! Trist att det ska vara så. Skönt med nöjda barn över klapparna :)
    Roligt med första barnkalaset!! Så fin award också :)
    Ha det nu så gott så hoppas jag att vi ses snart!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera