måndag 23 januari 2012

Mera spackel..

Ja nu under kvällen så har jag spacklat igen:)
fast nu hela rummet.. kanske får gå över det imorgon igen eftersom man ser lättare vad man missat dagen efter..
men just nu e jag nöjd..
har kollat lite på golv till meias rum oxå fast bara på nätet och då blir det ju ingen rättvis syn.. men man kna ju se lite och i vilka prisklasser det gäller..
hittade flest golv på byggmax som jag fastnade för men vi får väl se vad det blir...
får åka å kika lite live på det innan jag bestämmer mig.. eller vi bestämmer oss fast just nu e det ju bara jag som tittat.. ska visa crille snart vad det e för golv jag gillar..

Dagen har annars bjudit på jobb.. och lite tacco mys med barnen.. dom e såå himla goa våra barn...

Meias nya replik är "e du helt kass i huvut eller" var får hon allt ifrån.. ???
jag kan ju inte hålla mig för skratt heller när hon säger sånt å då tycker ju meia att det är ännu roligare.. :)
sötunge.. Colin han lär sig nya ord hela tiden fast han vill ju inte säga saker man frågar om då skakar han bara på huvudet och säger nej.. men han lär sig ju nytt ändå så jag behöver väl inte fråga antar jag.. det kommer...

hade gött kramen

4 kommentarer :

  1. Åh,så mysigt & gott med Tacos!
    Hihi Meia är ju för skön i sina kommentarer :) Jaa,Colin han pratar på med ord,de är så duiktiga ♥...Man får många skratt!
    Ha en bra da' /Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. störtskön Meia =) Det kommer bli så bra i hennes rum =) Här hemma är vi nu nästan klara med taket.. Fattas 1 m upp till nock sen e det klart, i alla fall så klart det kan bli innan plåten kommer på plats.. Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du hittat hit till min sida :) ja hon e rätt rolig Meia kommer med nya kommentarer väldigt ofta.. rummet blir nog kanon..:) kram kram

      Radera
    2. Vad roligt att du hittat hit till min sida :) ja hon e rätt rolig Meia kommer med nya kommentarer väldigt ofta.. rummet blir nog kanon..:) kram kram

      Radera