lördag 30 juni 2012

Vilken Överraskning!

Fick världens Överraskning..

Ja dagen började med jobb och efter detta skulle jag hem för att göra oss i ordning för att gå på kalas..
För kenny och sophia dom skulle slå ihop deras födelsedagar:)
men kalaset började kl fyra och vi blev lite sena då ringde de i telefonen precis när jag svängde ut från uppfarten och sa att jag skulle till ransbergs kyrka och inte upp till rankås..då fick jag upp i huvut direkt att det skulle bli bröllop istället för "kalas"..

åå så fina dom var det kom allt en skvätt med tårar..

så nu e jag nyss hemkommen från deras stora "kalas"

på tal om annat så har ju våran lille prins gått och slagit sig nu så har bulan gått ner så nu syns ögat lite mer än förut. men han e väldigt blå under ögat och såret har han kvar..
För er som undrar vad han gjort så har han ramlat från soffan och slått huvudet i vårat soffbord och fått ett jack..

detta hände i onsdags då jag ringde 1177 sa dom att jag skulle väcka honom på natten för att se så han inte fått hjärn skakning å så..

jag väckte honom men det tog ca 20 minuter innan han ville vakna och det var en liten pöl i sängen så vi åkte till akuten med han. men dom såg inget konstigt på han så vi fick åka hem men ha övervakning på han själva..
han har ju förmodligen fått en liten hjärnskakning så han har fått ta det lugnt.. hur nu en två åring kan vara lugn??? inte det lättaste men han har inte fått hoppa studsmatta å gunga å så i alla fall...

men nu ska han nog bli bra snart..

ha det gött

1 kommentar :

  1. Men vilken Överaskning...Bröllop & det är ju sååå vackert ♥
    Näe,lille Colin då så skönt att det är lite bättre nu & tänk vad fort & lätt det är att de små ramlar & slår sig - Vad sa Meia då om lillebror? Hon som är så rädd om honom -

    Ha en Skön Söndag/Kram Kram

    SvaraRadera