torsdag 7 juni 2012

Idag e jag GLAD!!

Idag e jag glad jag vägde mig i morse å har gått ner 5 kilo sen jag började med mitt kämpande:)
hihi hade ju kunnat gå snabbare om jag varit hårdare mot mig själv men jag prioriterar att må bra under tiden.. :)

men mitt springande ger nog lite resultat i alla fall... :)
blev en spring tur idag men gick inte lika bra som det gjort förut men alla dagar kan det ju inte vara på topp tog mig runt med en extra minut än vanligt.. men jag var verkligen super mätt eftersom jag åt precis innan och fick håll.. tyvärr...

i morgon e det en stor dag här hemma...
för då Fyller våran lilla prinsessa 4 år.. å som hon har längtat...
det enda hon önskat sig som hon sagt sen förra året hon fyllde är att hon vill ha en riktig cykel med trampor:)
å i morgon gäller det då får vi se om hon får någon cykel.. hihi...

det ska oxå bakas tårtor och städas och sättas upp ett partytält.. då meia ska ha sin fest för barnen på lördag och släkt kalas efter det...

har i alla fall rensat lite rabatter idag och klippt gräs..
ha det gött..

1 kommentar :

  1. *** Grattis*** till viktminskningen & sååå roligt med Partytält & Barnkalas för Meia,tänk hon fyller 4 år,farmors tjejja ♥
    /Puss & Kram från mig i Hjo ☼

    SvaraRadera