söndag 24 juni 2012

Midsommar

Ja midsommar afton blev inte som jag tänkt mig på dagen men den blev väldigt lyckad ändå..
Meningen var att vi skulle åka hem till mamma å pappa å äta sill å potatis å sedan ut till balteryd med min syster... men så blev det inte jag lämnade istället barnen hos mamma å pappa för att sedan hjälpa crille att jobba... efter jobbet så åkte vi till mamma å pappa och åt och sen hoppade vi över balteryd för danser var redan slut plus att det kostar inträde...
vi var hos mamma å pappa hela dagen och kvällen åt och drack gott och hade det allmänt trevligt...

igår var jag och barnen och Johanna å hälsade på en gammal klass kompis till mig som bor i Hova vi skulle kika in hennes ena hund som ska omplaceras. och johanna är intresserad av denna vackra varelse.. eller häst som Colin sa att det var.. Det är en Grandanoua.. vet inte om jag stavade rätt nu:) men ni förstår nog:)
sen kom therese och harris med barnen hem en sväng och lekte...

skriver kanske mer sen.. ha det gött

p.s ikväll ska min tatuering bli färdig:)

1 kommentar :

  1. Nä,det blir inte alltid som man tänkt,men...Ni verkar haft en bra MIdsommar iallefall :)
    Hihi skrattar lite åt Colin & "hästen" Ha en skön Söndag!
    Puss & Kram

    SvaraRadera