fredag 15 juni 2012

Erkänner!!!

Jag måste erkänna.....
Jag har varken haft tid eller ork att skriva här...

men måste ju såklart lägga ut en bild på våran underbara dotter som fyllt 4 år:)


Gårdagen var jag i Mariestad.. skulle hälsa på svägerskan i hennes affär.. som stängs i morgon (tror jag)
Jag skulle kika om jag skulle shoppa något till mig men fanns inte mycket kvar.. 
tillslut blev det ett par skor

dessa blev det dom är jätte snygga på.. endast 49kr:)

sen va vi å käkade lunch ihop potatis, fisk och äggsås till mig
nån kyckling pasta till madde det var god mat:)

sen shoppade vi loss lite som det brukar bli fast jag hittade ett par strumpor till mig och ett par trosor till meia..

sen blev det fika på detta en cheescake till mig å festis 
madde slog på stort med en budapest bakelse och en snickers kaka..
å jösses vad jag blev mätt:)

sen va vi i affären en stund till och efter det åkte vi och handlade och hämtade upp lille Erik å lilla Bella..
sen åkte vi hem till madde å fredrik där min underbara familj väntade då dom skulle hämta mig men vi stannade och åt mat med familjen hedenström innan det bar av hemmåt:)

väldigt trevlig dag vi hade..

ha det så gott 

1 kommentar :

  1. Åh,så mysig dag med Madde & coola stövlar - Billigt!! -
    Härligt att äta mat tillsammans allihop :)

    Men,såå sött "kortet" blev på Meia i bloggen & det var mysigt att grattulera henne & grilla hos er goa ♥

    Ha en underbar Lördag/Kram från regnigt Hjo

    SvaraRadera