lördag 11 februari 2012

Vet inte vet inte.. hmm

Ja jag vet inte vad jag ska blogga om riktigt idag..
Vi har varit hel lediga å det känns riktigt skönt faktiskt..
Vi hade planerat att åka till mariestad en snabbis till madde idag men det bidde inte så..
tyvärr Sandra skulle följt med oss men hon bangade ur, men vi sk ta det en annan dag.
så kan vi strosa i affären å kika på lite mer saker jag gillar.. hihi..
och hoppas att sandra oxå hittar något såklart..

Vi åkte till Skövde en sväng där vi köpte oss kina mat och sen fick vi fin besök av min kusin och hennes goa familj.. Meia har nämligen längtat efter att få leka med Stella. så hon skulle visa Stella hennes kakfat och hennes fina nya rum..

Sen har vi mest bara myst och haft det gott..
Fick för övrigt en väldigt fin överraskning idag.. eller ja inte bara jag utan alla som känner min bästa och fina vän Therese.. för hon fick en liten söt flicka idag.. åååå som hon har längtat efter att bebisen ska komma ut.. hon var allt några dagar sen lilla sessan.. men sååå otroligt söt.. ska åka å hälsa på så snart jag får:)

ha det nu så gött jag å min älskling ska slappa vidare framför en film å godis med massa mys..

1 kommentar :

  1. Skönt att ha vart lediga idag :)
    Men såå mysigt med en liten tjej Grattis till föräldarna!
    Ha en fortsatt mysig Lördag/Kram Kram

    SvaraRadera