tisdag 7 februari 2012

Färdigt!

Ja nu va Meias rum typ färdigt då. Fattas endast tak lister..
Hoppas att min pappa kanske kan hjälpa mig med detta nu i veckan..

Meia är mycket nöjd över rummet.
Det syns att Meia är glad över hennes rum hon säger hela tiden vad fint det är mitt rum.
Nu ska det bara inredas oxå ska bli skoj jag har ju mina ideér men blir väl kanske aldrig riktigt som man föreställt sig men man kan ju komma nära.
Ska köpa lite tyg oxå har tänkt mig rosa med hello kitty. det har jag tänkt ska bli gardiner om någon bara har en symaskin eller kanske rent av syr dom åt mig om dom vill:) jag vet någon jag ska fråga i alla fall.. thihi..

Nu i natt ska Meia sova i sitt nya rum får se hur det går. Men jag tror att detta ska gå bra.

Jag är i alla fall väldigt nöjd över hur rummet blev.. Och tack till alla som hjälpt mig med diverse saker. utan er hade det tagit lite extra lång tid.. Har hållt mig till min tidsplan oxå så det e roligt..

ha det nu gött nu ska jag mysa framför en film med min älskling och varma mackor å o´boy.. å MASSA MASSA godis för jag har en hemsk vecka så mycket choklad kommer det att gå åt:) hihi

kram kram




2 kommentarer :

  1. Så härligt att det är klart Meias rum & så glad hon är lillan ♥...
    Snygg lampa :) Puss & Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fint det blivit!! Förstår att hon är nöjd :)

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera