onsdag 22 februari 2012

En tävling där jag e med..

Nu e jag med och tävlar hos min svägerska 
hoppas ni oxå vill vara med i hennes tävling. 
gå då in på hennes sida här:
http://trollistrollmorsan.blogspot.com 



♥En Hjärtlig Tävling!♥

Nu är det då dags för min TÄVLING! 
Inget märkvärdigt men vad kunde bli bättre i denna månaden än:
 ♥En Hjärtlig Tävling!♥
Alla hjärtans dag har varit, jag älskar hjärtan och 
givetvis vill jag ge er alla där ute en hjärtlig chans att Vinna!!
Ni tävlar alltså om en silikonform hjärta där du kan göra dina hjärtligaste recept ;)
För att vara med och tävla gäller:

Lämna en kommentar innehållande:
* Namn/Mail och gärna blogg (om du har)
* Skriv vad du skulle bjuda på för hjärtligt om du vann formen
* Dela gärna tävlingen i din blogg då får du 2 lotter :) 
Tävlingen pågår till den 29 Februari 00:00 :)

VINNAREN lottas ut med hjälp av numret på kommentarerna
 och 
Presenteras här 1 Mars!
Lycka Till!!
LOVE TO YOU ALL!!


hoppas ni vill vara med och tävla.. 
kram kram

2 kommentarer :